Followers MamaTisya

Thursday, August 13, 2015

lastday raya di kampung


kt klate slalunye raya smp 3 syawal je
so hari ke-3 ni dh tk byk rumah la pegi...
adik2 aku pn dh ada yg blk kg belah mertua plak
moh layan gmbr 3 syawal


pg2 dh bfast sate & roti jala cicah gulai kuzi kt umh makcik aku kt pengkalan chepa


posing dlu 2 beranak ni :)


gmbr sorg feel2 anak dara jp & feel2 kurus jp hehe



ni plak umh kwn papa ku dkt area istana kubang kerian
layan nasi arab daging



rumah cantik mmg suka posing :)


anak dara sorg ni mmg pyh skarang nk bergmbr


nk posing berdua pn pyh gk :-p


apa ntah lg posing bertiga...tgk la gaya ank dara sorg tu...




6 comments:

lieyalatif said...

amy dgn tisya dah mcm akak ngan adik tau....cun!

tu laa lawo rumah tu...ala2 english style kan...best laa amy, dijamu juadah yg lain dr yg lain..takde laa balik2 nasi impit kuah kacang rendang ketupat bagai....lieya suke bende2 tu tapi bile masuk dari ke 3 dah muak le jugak haahahahah

Falsya said...

mcm kat johor breakfast makan satay..hehehe

Ibu Lala said...

Besar dan cantik rumah dia. Bila la nak dapat rumah camtu

el said...

test uols sm ngan makcik eh..suka vintage flower2 bagai..cantik sgt rumah depa

kayyana said...

cantik cantik rumah... tenang je tgk.. mmg rumah kt sne sne cantik cantik belaka ke kak

Nurul Aula A'Akif Fadzil said...

selamat Hari raya walaupun dah lepas raya.
Suka sangat tengok kerusi bunga bunga tu.
mana nak cari eik?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...