Followers MamaTisya

Monday, August 10, 2015

rumah cantik...jom posing :)


cite raya tk abis lg...moh layan
ni time 1 syawal pegi beraya umh kwn papa ku kt Pasir Mas
ni kali ke-2 aku pegi...dlu pegi thn 2013
suka tgk rumahnye yg cantik..gabungan tradisional & moden
pernah masuk rancangan NONA...kalo nk view bole klik link

rumah cantik ..mmg sesuai la nk posing2 :)













tuan umh hidangkan nasi lemak, ketupat daun palas,
nasi impit, rendang & roti cicah kuah kuzi



papa & mama bergmbr dgn tuan umh sebelum blk


bye2 antie ummi...ada rezeki dtg lg raya thn dpn

7 comments:

mamaRIFQY said...

Cantiknya umah die kak amy. Dari luar nampak sangat unikkk

Julia Johari said...

Rasa mcm duk dalam syurga lah...sungguh2 cantik rumah tu..huwaaaaaaaaaaa serius gambar akak pun semua cantik2...lawa lah...kenan sgt2

eima said...

cantiknye ruamh ...... bestnye

Nad MamaZN said...

cantek sgt umah dia..!

Aishah Amin said...

Best betul rumah ni...hai teringin nak buat satuuuuu

Jemputlah ke blog saya Blog Ibu bekerja dari rumah , semoga bersama dapat manfaat! Terima kasih..

kayyana said...

cantiknye rumah dia... aduhai.. ni rumah ku syurga ku ni.. mau tak kluar rumah dok dlm je.. huhuhu

Nurul Aula A'Akif Fadzil said...

Ingat kan dalam gambar kedua tu is kolam belakang tu. Rupanya lantai.
cantik nya rumah dia...


3 kisah semua wanita wajib baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...