Followers MamaTisya

Tuesday, August 11, 2015

BUDU jugak yg sedap !!!!




mmg kalo p beraya dr pg smp mlm
ni umh yg last utk 1 syawal setelah beraya lebih dr 5 buah umh
kiranye ni umh yg ke-7 umh anak sepupu papaku
kami ckp tkyh susah2...masak nasi putih lauk budu pn tkpe...
sbb dr siang dh mcm2 menu raya kn....so ni la menu nya


berselera smua mkn...saper tk mkn BUDU rugi tau :)


tisya mmg pantang nmpk kucing
do layan kucing je la


lps tu main bunga api plak
tisya mmg penakut...tk main pn



bunga api jenis pop pop je la yg die berani main
berpeluh2 lari sana sini 

7 comments:

izzeyda said...

seronoknya diaorang.. budu memang sedap.. aishh lamanya tak makan budu..

Nana said...

haha kita raya kedua mmg cari nasi putih dah
tak tahan asik merendang je
rugi woo sape xmakan budu
oghe klate lawa2 sebab makan budu la hahaha

Chekgu Azrine said...

suka sangat budu...hahhaha

Nad MamaZN said...

saya suka gak makan budu
tempoyak akak makan x?

idzwa kamaruddin said...

meriah nyer la haiii!!

kayyana said...

buu?? pernah makan sekali je.. pastu tak kenal da budu yg mne.. tp rasa nak mkn lg..hihihi... anak anak yana pun main pop pop je.. no mercun.. tp jenuhlah nak kena sapu pulak kertas pop pop tu..

Nurul Aula A'Akif Fadzil said...

Setuju.. Budu is da best.
Pekena budu itu wajib dengan nasi kerabu dan nasi2 seangkatan dengannya

P.s Cantik nya rumah MamaTisya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...