Followers MamaTisya

Monday, June 13, 2016

AKOK Kerdut Pandan




aritu adik aku whatsapp die buat akok...jgn pandang pd rupa katanya tp rs terbaik hehe
dlu2 mama aku mmg wat jual..suka mkn panas222



selain tepung pelita...akok pn fav bln ramadhan..aku suka yg pandan..
ni smlm bli kt bazar ramadhan setiawangsa
5 keping rm 3.00..mmg sedap
kuih ni femes bg ore pantai timur



pastu bli air jagung..slalu air jagung color kuning..ni color oren 
dh mcm air carrot susu plak


penuh meja smlm...adik ipar aku masak meehoon sup & ketam kari
aku p bli kuih & air je smlm sbb tisya nk tepung pelita
tp tkde plak tepung pelita yg slalu aku bli thn2 sudah..sian ankdara tu nk tepung pelita
nanti nk cr lg tepung pelita tmpt lain plak

6 comments:

- dieyana - said...

aduss..sedapnya akok, lg kedut, lg sedap dih! ;-))

Norhayati Mohd Isa said...

Yang rasa pandan ni akak belum pernah rasa MT..
Selalu yg coklat tu jer..

ibuayu said...

akak ni melaka asli...tapi memang suka makanan kelantan..huhu..sedapnya akok

el said...

haii pas ni nak pi cari akok le pulak teringin plak bila tgk hihihi

LYAfrina said...

feberet kuih akok ni.. lg2 y rasa lemak2..

aishah zaharin said...

tepung pelita kat bazar ramadhan taman melawati sedap. rasa dia tak ubah2 bertahun2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...