Followers MamaTisya

Thursday, June 30, 2016

sedih ending episod akhir Lambaian Ramadan


akhirnya adik meninggal akibat penyakit leukimia
sedih Papa & Mama bc pesanan adik yg die tulis dlm nota tu
dh ending ank dara naik bilik sbb nk tgk aku nangsi ke tk
sbb ayahnye tgk tv kt bwh..die soh tisya jenguk mamanya
die tau kalo mamanye tgk cite melayu yg sedih , mesti nk emosi :-p


masa ni adam soh panggil KANDA :-p
KANDA JANJI haha
nasibaik tk jd kawin ngan warda gedik tu



2 hari 2 malam adam buat kad raya utk shila :)

saper2 yg tk sempat tgk episod akhir smlm...bole tgk kt link di bawah


4 comments:

Julia Johari said...

juju ikut cerita ni kak...tp pesen tengelam lupa ingat lupa hahaha...ye ju tau adik kena leukimia...abang2 adik bagus kan jaga adik bg happy...sian adik...haaaaaaaa warga gedik tu x jadi kahwin...alhamdulilah...lega dengar...cerita ni ju pun emosi kak...kdg2 geram sampai cerita dah habis pun rasa nak lumat2 je warga dedik tu hahha

eima said...

xpernah tgk ...sbb bila mlm budak lyn kartun mak die layan tido dah ... bulan puasa ni mmg tak larat sgt aku nk tahan mata

Nad MamaZN said...

saya tgk episod pertama tu je. pastu tgk adiputra cam asek nak mintak kene kutuk je, trus x tgk tv dah. rupanya best plak citer ni ek.. kene tgk online ar pasni

ibuayu said...

memang layan cerita ni...bg akak cerita yg terbaik..xde cintan cintun..he He

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...