Followers MamaTisya

Friday, June 10, 2016

kunyah CILI macam kunyah TIMUN :)


hah saper pernah kunyah cili gtu je mcm ala2 kunyah timun???
bole geng ngan FIL...ni semangkuk die punya
FIL aku mmg kuat pedasss...mmg mkn gtu je cili tu

kalo aku masak kdg2 tkde la pedas sgt sbb aku tk mkn pedas...so mmg cili kena extra khas utk FIL
hubbyku pn kuat pedas juga tp tkde la kunyah cili mcm kunyah timun



smlm p melawat MIL yg br lps operation lutut
tisya bz dok belek tgn nenek yg kena drip


tq kwn2 yg mendoakan MIL 

3 comments:

syawalsimpsons said...

wahh hebat tu kunyah cili mcm kunyah timun tu kakak

Azura Aziz said...

hebatttt.. hasben pun kuat pedas, tp xdelah smpai kunyah mcm tu..

Julia Johari said...

semoga lekas sembuh ye mil akak...sayu je hati tgk...ju faham perasaan akak...lg2 mak suami kita kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...