Followers MamaTisya

Friday, June 17, 2016

MAKLONG tu asyik nak terkenal je :-p


adik aku whatsapp aritu komen dr damia
 lps die tau aku akan kuar tv yg chefmailmasakbersamapensonic
gelak aku bc komen dr mia..hehe
ye la maklong kn retis mesti terkenal haha
siap tanya mommy tknk terkenal mcm maklong ke :-p


ni plak ms adik aku tgk ketuk2 ramadhan...damia komen lg
nk terkenal mcm maklong juga hehe


ni la damia walaupun die ada kembar danish tp si adik idak la petah sgt berckp
kakak mmg petah skit..nk2 bab komen mcm2 hehe
lusa dh nk masuk 7thn


stay tune uolsss...ikut jadual isnin 20/6 nextweek ni episod aku



4 comments:

Julia Johari said...

wauu isnin depan ye kak...pukul berapa eh...yeyyyyyyyy

Nory Zoulkefle said...

wahhhh kelasss maklong...fofularrr gitu...nak sainnnn

el said...

anak buah dah terikut ye..hehehe
nti nk tgk lah uols dlm tv gak

eima said...

hari ni wei .. pukul berape tak sabo plak nk tgu ptg ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...