Followers MamaTisya

Wednesday, October 26, 2016

wordless wednesday #320


isnin aritu tgh ulangkaji subjeck BM...tiba2 soklan ni die tanya..
nk gelak ke nk marah...anak oh anak....
sbb die sebut cerek tu ceret tu die ingt cirit:-p




smlm br start final exam...smp khamis...lps tu bersambung plak sehari lg nextweek
adoi jenuh la nk merdeka maknye....ank yg exam , mak yg stress...anak relax je...sbr je la
sebelum ni exam slalu start isnin...kalini selasa plak...
kalo tk, setel dh la khamis ni kalo start exam isnin kn...kn cuti deepavali pjgggg...
ni ada sehari lg nextweek...bertabah la mama....tp kemain request nk mandi jacuzzi tu ....

6 comments:

idzwa kamaruddin said...

budak moden banyak benda dia orang tak tahu kan..sama la anak kita pun

lieyalatif said...

hahaahahah adoi tisya....ye laa sebutan dah same ....lawak la tisya....

eima said...

hahah nis mesti mama dia sebut cirit tu cerek ni kan ... kih kih

good luck tisya .. fahim pun minggu ni exam

Raihanah Ahmad said...

hmm jakuzi tu memang menarik

Mila Ahmad said...

oke ni lawak, kemain imaginasi anak-anak kadang-kadang terjawab kita soalan dia

nini said...

Ha hahaha.....soklan dia tu....nak marah ke gelak eh...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...