Followers MamaTisya

Monday, October 24, 2016

kalau sedap, memang gigih beratur kan :-p




sabtu lps , hubbyku ajak teman nk tapau nasi lemak ujang utk family inlaws
walaupun pjg, mmg gigih la beratur kn...time nk blk tu, pjgggg org Q dh smp ke tepi jln
mmg rmi btul ...bkn melayu je suka..cina, india pn ada juga tgh Q



6 bungkus tapau...lauk paru & sotong


tisya & hubbyku nasi lemak lauk paru...
aku tk mkn nasi lemak sbb jumaat aritu br je mkn
so aku punya tapau nasi kukus wafie

8 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Kalau dah sedap memang org sanggup menunggukan MT..
Semoga makin meningkatlah ekonomi org melayu kan..
Suka tengok ..

dilazfamily said...

Nampak sedap nasi lemak paru tu

Mila Ahmad said...

sedapnya nasi lemak paru

Julia Johari said...

Alahai byk kali dah tengok post kak amy...tak singgah lagi hahaha harap Allah ingatkan julia nak pekena satu hari nanti...sedapnya!

Ann Ishak said...

perh...panjang sangat Q ni

CikLily Putih said...

sedapnyeeee lapoooo

~aSHa~ said...

perghh panjang queue tu

nayfatimah rasyid said...

orang kite kalo sodap memang sanggup tunggu dan tak kisah walaupon lamaa nak beratur , janji dapat ape yang dihajati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...