Followers MamaTisya

Tuesday, October 18, 2016

Nasi Lemak Ujang bukan Nasi Lemak Anak Dara ye :-p


hah lately viral nasi lemak anak dara kn...
pastu kuar la mcm2 lagi nama nasi lemak..nasi lemak laki orang la...
nasi lemak teruna la, nasi lemak ibu mengandung la...hehe


now you see...now you don't ...:)
hah smlm dinner hubbyku ajak mkn nasi lemak ujang ni
so smlm aku dh mkn sepinggan...mmg sedap la
aku punya lauk paru, hubbyku lauk sotong...rm 5 each



sirap bandung & teh o ais


yg aku pegi ni kt medan selera greenwood
lokasinya dkt area tmpt org beli tiket bas yg nk blk pantai timur tu
ikutkn malas nk dinner jauh2, mujur ada DUKE, so cpt juga la keramat-gombak
hubbyku yg ngidam lama xmkn katanya...aku ikut je la


ni time blk, makin rmi org Q..tk sah tk pjg Q...kalo sedap org sanggup beratur kn


more info bole tgk kt IG nasilemakujangcorner

**nasilemak ni terletak kt sambalnya...
kalo sambal sedap bg la nama apa pn tk kisah...mesti ramai yg beli..btul tk???


7 comments:

Raihanah Ahmad said...

nasi lemak always sedap kan

Mama Zharfan said...

sama plak tajuk entry kita ari ni hahahha

Julia Johari said...

hari-hari lepas amik Qi dekat rumah mak mesti lalu depan greenwood ni...dah bg tau asben...lupa gak akhirnya nak pi try hahahha masalah kelupaan melampau...sedap yer murah plak tu

Chekgu Azrine said...

skang dah nak kurangkan makan nsi lemak...sebab tengah diet tapi i suka giler dengan nasi lemak sebenarnya..sllu buat kalau time weekends..alahai..ns lemak..sedapnya..aahahaha

eima said...

kita suka mkn nasi lemak tak kira mlm ke siang ke .... nampaks edap

Norliza Nordin said...

macam sedap aje..

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

aaaa..sedapnya npkk..kite penggemar nasi lemak sbb tu badan bambam..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...