Followers MamaTisya

Wednesday, December 15, 2010

firedrill & coffee bean


gmbr2 sekitar firedrill & lepak Coffee Bean pg td

muka aku yg kepenatan turun tangga dr tingkat 31
nasibaik dpt duduk...ketar lutut wehhhh
ni peha plak rs sengal2...:-p

candid camera..

sempt posing kt kete BOMBA
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

lps tu trus menuju Coffee Bean


**entry turun tangga dr tingkat 31,
aku bkn pki high heels tp pki wedges ok skit cz tapaknye bkn halussssss
masih terasa keketaran lutut, mmg melayang2 lgpn tangga tu sempit
udara pn kureng...nasibaik tk sesak napas:-p




9 comments:

  1. wah penat giler tu turun dari tingkat tinggi, sib abik pastu pi pekena air kat coffee bean

    ReplyDelete
  2. mamatisya,
    bos saya dulu turun dr tingkat 60! sekali ganda dr mamatisya sbb lif rosak,huhu, haru!

    rehat sket..esok mau lenguh2 kaki tu..lg la kalu lama tak bersenam mcm saya, hehe

    ReplyDelete
  3. stlh penat trn tgga..kita pekena coffee bean dulu..hikss

    ReplyDelete
  4. syoknya melepak kat coffee bean...

    ReplyDelete
  5. heheh ni latihan firedrill ke latihan posing sambil mnm kt coffee bean hahaha
    kita penah skali je ada latihan gini
    tp opis xtinggi 4 tgkt je..

    ReplyDelete
  6. turun ok lagi, kalau naik, maunya pengsan hehehe

    ReplyDelete
  7. kalo tau awal2 rasanya, aku tunggu ajer kat bwh tu..hehehe

    ReplyDelete
  8. sedap tu layan coffee bean..yum yum..tapi bab turun tangga tu..adoi..tak join tak leh ker?

    ReplyDelete
  9. ishh..kalau na laaa..mmg penat sungguh2 nihh!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...