Followers MamaTisya

Friday, December 24, 2010

MASH NASI AYAM


ni lg 1 perkara WAJIB kalo p PUSRAWI :-p
sure singgah tapau nasi ayam kt area masjid Datuk Keramat
nama kedai ni MASH NASI AYAM
kalo time lunch mmg beratur pjggggggg
tk silap smp ptg je buka..mlm tutup
tp mmg rmi tul org mkn kt sini


nasi nye yg special...kuning pekat tp smlm tk pekat sgt :)

dlu2 murah je rege..yg terkini rm 3.80
mmg byk nasi nye....smlm bli 3bungkus tp 2 org mkn:-p
dh semestinya pilih part peha utk ayam tu


kalo saper2 nk try nasi ayam ni,
kedainye opposite ngan masjid Datuk Keramat
tp parking pyh skit la....
lg 1 tmpt nasi ayam best kt area tmn melawati
situ kalo p mkn sure jmpe artis :)
korang suka tk mkn nasi ayam??

12 comments:

  1. hurmm...kalu nasi ayam yang sedap, kekadang bleh layan jugak...

    ReplyDelete
  2. murah tu uols....kt klang ni pun ada 1 gerai nasi ayam yang pemes...huhu

    ReplyDelete
  3. napok sedap la nasi aye tuh...terliur weh

    ReplyDelete
  4. suka gile mkn ns ayam..tu yg kadang2 tu suka buat..blh mkn banyak2, ulang2..hehe

    ReplyDelete
  5. i wonder, nasi tu jd kaler kuning kenapa yer..me buat nasi ayam, letak stok rebusan ayam+butter pun tak dj kuning mcm tu

    ReplyDelete
  6. ko jmpa ke x artis? ala kalu area snaa xheran klu jmpa artis..dorang byk dok area sana kan..especially bukit antarabangsa tu..

    wei nmpk sedap..selambak nasinya..kenyang mkn..slalu org jual nasi ayam msti kedekut nasi..ekekek:D

    ReplyDelete
  7. nasi ayam pulak.... harus g cri nti

    ReplyDelete
  8. wah nampak sangat2 menyelerakan la, kita kalo makan nasik ayam suka kicap yang pekat likat tu, sup mesti sedap kalo tak hilang selera...tapi yang ni nampak sedap la, amy ni saje je pengaruh kita tau

    ReplyDelete
  9. terliur sudaaa..da lame sgt tak makan nasi ayam..nih rase nak buat nihh!!!

    ReplyDelete
  10. memang sedap, hmmmm nampaknya saya ni 2 tahun terlambat le

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...