Followers MamaTisya

Thursday, July 5, 2012

kek SECRET RECIPE dh makin mahal :-p

giler mahal la...lama tk bli kek sebiji
kt SECRET RECIPE kn
slalu mkn yg slice je
itupn dh naik gk rege.... apa ntah lg yg sebiji ni kn
nk buat kek lama dh tk membaking :-p

Chocolate Indulgence rm 82

blum campur tax lg...dh jd rm86++
nasibaik la sedap...so redho je la bli
 kalo pilih yg cheesecake lg sian
dh la kecik tp rege tetap sama


**citer busday tisya tk sempat update lg......tguuuuuuuuuu

18 comments:

  1. itulah ila pasan gak..hartga makin naik..tp ada 2 -3 jenis kek baru..nak kena rasa nnt

    ReplyDelete
  2. reasonable gak nie..consider lah..ritu aku nk order red velvet biasa jer kt kedai bakeri, mau $70 reganya....haizz!

    ReplyDelete
  3. dni asik beli yang slice je uhuhu

    ReplyDelete
  4. Myra selalu beli slice pelbagai jenis dan jadikan 1- so tak perasan rege..hehee

    ReplyDelete
  5. emm..yum yum..lama tak layan kek secret resepi nie..

    ReplyDelete
  6. uit kalau mcm tu yg slice pun msti hrganya dah 7 ke 8 ringgit

    ReplyDelete
  7. mahal pun tp bila sedap semua akan beli kan... yg penting sedap :)

    http://nurain82.blogspot.com/2012/07/jom-baca-review-filem-8-jam.html

    ReplyDelete
  8. rasanya dulu dalam 70 lebih jerkan huhu

    ReplyDelete
  9. perghhh meleleh air liur nengok indulgence ni...dah naik rege ek?? pasni kene beli yg slice jela kalau terdesak sgt..hehe

    ReplyDelete
  10. tangkap leleh ni, my febret!

    o, yeke dh nek rege..?
    agak lama x mkn, biasa bli yg slice gak..

    ReplyDelete
  11. dulu 76 je kan
    tp stahun skali je bli sebijik cm ni hee xkisah sgt

    ReplyDelete
  12. Tau xpe.. Xsggup ros nak beli tp mmg sedap sgguh..puashati dgn mahal pun :)

    ReplyDelete
  13. mahal sedap takpe lagi puasati..

    ReplyDelete
  14. selarang pon dah naik 98 harganya

    ReplyDelete
  15. kek secret recipe mana paling sedap ?

    ReplyDelete
  16. azroy, paling fav chocolate indulgence

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...