Followers MamaTisya

Monday, July 30, 2012

cashout ke-7 & saper nk duit pra- raya:)



STICKY MODE
(normal entry sila scroll ke bwh ye)
 
salam uolsss
kejap je dh 7 ramadhan...ada yg dh tgal puasa???
aku alhamdulillah blum lg..hrp2 dpt la puasa penuh:)
okla pg ni aku dh cashout Nuffnang utk kali ke-7
so lps raya dpt la cek nanti
skarang tgal  2 BE yg tgh running
BE-11 hrp2 bertahan lg lama...
amountnye pn dh boleh cashout if jd ME

saper nk duit pra-raya??
meh teka2 brp amount cashout kalini
bole teka b4 3 PM @30 Julai 2012
saper yg dpt teka paling tepat & pantas ngan jawapan yg btul
akan dikira pemenang
tetapi if tkde yg berjaya, aku akan cr peneka yg paling hampir
bole komen byk kali tp 1 komen 1 jawapan
 duit pra-raya akan di bank in trus ke akaun maybank anda



**insya allah thn ni ....aku akan buat giveaway duit raya
 mcm thn2 sebelum ni khas utk followers blog MAMATISYA 
termasuk yg dr Fanpage juga.......tguuuuuuu

selamat meneka...

55 comments:

  1. ok tu je la kot..
    nnt ada idea saya sambung balik, hehe

    ReplyDelete
  2. bagi le hint skettt...hehehe cth lingkungan 300-400 ke...nak gaks wit raya!!! bpe hengget nak kasik?leh perah otak nak pikior hahaha

    ReplyDelete
  3. hehe nak teka jugak..

    rm 245.80 kot.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Kite really bad with numberssss...hahaha...untungnyeeeee erin...;)

    ReplyDelete
  5. Hheeee, sori salah faham... ;)

    Ok akak boleh delete yang sebelum ni ye ;) Myra bagi lain

    ReplyDelete
  6. masa dh tamat..nantikn keputusan

    ReplyDelete
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...