Followers MamaTisya

Tuesday, September 9, 2014

kalau sedap..mesti nak mkn lagi :)




smlm layan dessert sedap ni..molten lava cake
padahal baru je last 2 weeks mkn
kalini mkn kt outlet klcc...cantik skit presentationnye
mkn kt outlet pavilion aritu xcantik camni
and eskrem pn beso & comei mcm epal gtu


kasi zoon skit lava yg meleleh & eskrem tu...yummmm
kwn2 yg nk try dessert ni , bole la ke outlet pizza hut

10 comments:

el said...

melting overload!!!yummy

Azura Aziz said...

baru mkn kat SR aritu.. sedap.. mcm nk mkn lagi lak..

nur anis said...

sedapnyaaa..pernah makan yang dominos punya..sedap jugak..:)

syawalsimpsons said...

adoi sedap..sedap..sedap...tunggu bebila saya makan, mesti saya up n tag kat akak..hahahahha

Nisah Idham said...

Assalamualaikum..

upsss coklat larva.. hati pon jd larva jugak mcm ni tgknye.. :)

suhailah hamid said...

sedapnye..pernah mkn di SR pun sedap juge :)

Falsya said...

sedapnnyeeeee..suke tau bg kite tingin2..ahaha

mummy_ayu said...

wow.yum yum!! ah ah..aku pun dah try dah pizza hut punya..
ok la..leh lepas windu chillis

Ibu Lala said...

Sejak anak masuk pertandingan memasak ni suka tgk hiasan mknn kat kedai. Mana la tau kut tahun depan dapat masuk lagi ke

Naemah Umi said...

melelh plak tgk pic ni huhuhu...sabo je laaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...