Followers MamaTisya

Friday, December 12, 2014

tempah Cop Nama ...10 minit siap!!!

UPDATE:
tmpt cop ni kt dlm tesco dh pindah..tk pasti kt mana

time tisya masuk darjah 1 dlu..aku ada tempah sticker nama
tp utk buku tulis, buku latihan, buku teks tkleh guna sticker nama tu sbb colorful ngan kartun kn
sticker nama tu mcm nk lekat kt peralatan sekolah or bekal makanan/minuman ok la
so utk darjah 2 thn dpn ni aku dh plan nk tempah cop nama sbb penat tulis tgn :-p


aritu kami ke Tesco nk bli brg dapur...jrg2 ke Tesco tp hubbyku ajk p situ 
so tgh jln2 tu trus nmpk stall ni...katanye bole siap 10 minit..trus la buat...



lps dh pilih design cop..die pn taip la nama


ada mcm2 design cop ni..rege pn berbeza2


kalo bdk2 ni suka la mcm kartun2 design cop tu


utk wat namecard pn bole



yg dlu sticker nama camni la lebihkurang yg tempah
yg ni pn ada byk size gk ni


ni la cop nama tisya...pilih color pink
rm 12...ada mcm2 design ..
so utk darjah 2 nanti, tkla penat nk menulis nama...cop saje:)

utk kwn2 yg nama anak pjgggggggg, sila la tempah cop nama,
tk la lenguh nk tulis tgn kn:) yg aku tempat ni lokasinya kt Tesco Ampang

15 comments:

  1. Bestkan.. tahun 2016 baru anak masuk Tahun 1. memang nak kena buat gini.. nama takdela panjang mana tp campur dgn nama bapak jadi panjang jugakla..

    ReplyDelete
  2. tulah igt nak wat mcm uols gak xlarat woii nak tulis pjg2..buku2 dah lah byk giler haha

    ReplyDelete
  3. ila pun nak tempah jugak.. tp kat alamanda mahal... kena gi aeon cheras selatan....murah sikit..harga mcm kat tempat amy bl ni

    ReplyDelete
  4. menarik!
    aida ingat nak tempah juga.
    but bila ada siap on the spot ni mcm mau carik jugak :)

    ReplyDelete
  5. masa saya sekolah dulu pun bapak saya buat cop untuk cop nama kat buku tulis, masa tu saya sorang je dalam kelas yang buat macam tu hehehehe

    ReplyDelete
  6. Senang kann guna cop jer..takla lenguh nak menulis buku2 diorang..

    Salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  7. syawal sekolah tahun depan nak buat jugak la

    ReplyDelete
  8. Yup saya pun nak join lah.. anak saya pun name panjg macam name ank awk huhu

    ReplyDelete
  9. Nak order online ni ada perkhidmatan postage ke?

    ReplyDelete
  10. Chelistiza Aneliss ...tmpt cop ni dh xde kt tesco..tksure dh pindah ke mana

    ReplyDelete
  11. latest update (19/08/2021)
    *tak silap dia ada bersebelahan barisan mesin atm sejak tesco ampang dah renovate*

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh dh ada balik ye...lama tak pegi tesco ampang

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...