Followers MamaTisya

Wednesday, December 31, 2014

luahan rasa yang membuatkan mama sebak :(




mau nye aku tk sebak..ni time tgh packing nk outstation Sarawak aritu,
 tisya tanya nape bj die mama tk masuk beg..
sbb die ingat nk pi tido hotel la kalo tgk beg ni...alahai sedih je..
aku ckp mama kena pegi work bkn holiday...
sambil nangis die ckp nk ikut ..mama lg sebak...
tkmau nangis dpn die...kn die lg sedih :(


kesayangan mama ceria sebelum adegan drama air mata..
ni gmbr sebelum antar aku ke airport aritu
bila aku turun kete, die nk turun sama  tp aku ckp tk bole ikut, mama pegi work...
nangis makin kuat dlm kete...huhuhu...ayahnye pujuk la tp still nangis...sayu tul
sbb tk pernah aku outstation time cuti sekolah
sbb biasa aku outstation time die sekolah, so tkde la die terasa sgt aku tkde kn



aritu dpt free Majalah Libur ni,  anakdara dok belek2
pastu die dok tunjuk gmbr swimmingpool,jakuzi,bathtub & hotel ni...
sian cuti sekolah xdpt nk holiday..mama xleh nk cuti sbb kena outstation...
insya allah ada rezeki nanti bole p holiday...
ni skarang dok tgk iklan tv yg carrie junior tu..die ckp
"mama... bli carrie junior ni, nanti bole pegi Disneyland Hong Kong"
mama jwb...insya allah


****************************************************
last but not least
slamat tahun baru utk semua followers & silent readers MamaTisya
smoga thn baru akan lebih baik dr thn2 sebelumnya
dan smoga kita smua dimurahkan rezeki




3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...