Followers MamaTisya

Tuesday, December 16, 2014

kali ke-3 ke Kidzooona Mini


selain nk pegi tido hotel, die nk main2 kt Kidzoona Mini


anak dara yg happy sbb mama bw main2 kt cni
ni kali ke-3 dh bw tisya main cni



tp rege dh naik..dlu rm 5 weekdays & weekend rm 10..now dh naik rm1
aku pegi aritu ari jumaat so byr rm 6 la
bole main smp lebam...sbb no limit 
& bole kuar masuk janji sticker kt tgn tk tercabut
aritu ekon lak tk brp function..nasibaik tk panas sgt


tk dpt terjun kt swimmingpool..terjun dlm kolam bola2 ni pn ok


yg ni best gk main..ngan aku skali join dok dlm tu


selfie skit ngan mama


yg slide ni pn baru gk...pegi awal so tkla rmi sgt org
tp bila dh ptg makin rmi la


awk kt mana....awak...awak  kat mana...
hah rmi suka nyanyi lagu ni kn ::)
tgk la tisya dok timbus bdn die disebalik bola2 tu



dh penat main kuar jp, lapar katanye...nk kek redvelvet sedap ni
lps dh bg mkn...pastu sambung main lg



dh ptg rmi la geng...tp tk suka bdk2 yg kt bola byk tu diorang main baling2
aku tegur gk la bdk2 tu , jgn baling2..
ye la kan kena muka sakit gk walaupn tk keras sgt tp tkde la lembut sgt
yg mak diorang pn bz dk layan hp je...tgk gk la ank2 main tu kn



hah gaya nk tdo kt dlm kolam bola2 ni
mmg aku kasi die main puas2...smp die plak yg ajk blk...hehehe
lebih kurang 3jam lebih gk dok main dlm ni

kalo kwn2 nk tgk outlet Kidzoona Mini lain, sila klik

kt kl ada 3 outlet je... Aeon Setiawangsa, Empire Subang & Aeon Taman Equine
yg aku pegi ni kt  Aeon Setiawangsa
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v


ni sebelum ke Kidzoona Mini
bg tisya mkn nasi ayam fav die kt Zul nasi Ayam Hainan

5 comments:

izzeyda said...

Budak2 kalau dapat main, memang suka sesangat.. lama tak bawak anak2 main kat tempat macam nih..

idzwa kamaruddin said...

Menarikssss gak kan..

syawalsimpsons said...

tinggi tisya lompat ye....ni bukan takat anak2 je..mak pak pon rasa nak join sekali je ni

Falsya said...

Kemain happy lg icha ye..

Ibu Lala said...

Boleh la pegi nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...