Followers MamaTisya

Monday, September 9, 2013

rumah cantik gabungan Tradisional & Modern

ni citer time 2 syawal p beraya umh kwn papa ku kt pasir mas
 actually umh baru tp lastyear aku tk sempt pegi
 so thn ni baru sempat pegi beraya...beso tul kawasan umhnye...
suka tgk rumh cantik ni  cz gabungan tradisional & modern konsep nye....
kami smp pn dh lewat ptg lebih kurang 6 lebih..
nasibaik sempat snap gambar sementara blum gelap...
jom layan gamabar2 sekitar kawasan rumah cantik ni













 
 









 
tisya suka dk tgk ikan dr atas



kt umh ni pn ada kolam ikan...
ni papa ku posing ngan ikan hasil tangkapan tuan umh utk BBQ mlm tu
tp kami tk tgu la sbb lewat sgt


ruang dapur pn besar..best main masak2



kt umh kwn papa aku ni la mkn ketupat daun palas yg sedap
siap die bg tapau lg...yummmm


lps isyak kami smua beransur pulang....
sempat posing ngan tuan umh


best tgk umh cantik kn...

10 comments:

syawalsimpsons said...

serius umah ni mmg cantik..

Puan Ida said...

salam,
ai saya ida
newbies blogger
baru follow blog ni
jemput ye follow blog saya
umielman.blogspot.com

p/s:serius memang shantek umah ni

MRS. K said...

giler lawa umah nih.. klu kat KL tak tau la brapa puluh juta nih.. hehe

attyfir said...

beshnya..kalau dpt rumah camnie.
cantik sgt..dan tradisional tu..yg unik.

Tihara said...

rumah ni memang betui2 cantik indah, macam resort! :)

Dee said...

mmg cantik betullah rumah dia..bestkan..

Rizziela said...

kalau rumah sendiri mau x keluar rumah kot..cantik & besar tu

watyz said...

cantik nye rumah ni!!!
suka! suka! nak umah mcm ni gak la..

Iela Fazielah said...

serius cantik giler rmh dia... ila suka dgn stail tangga dia dari kiri n kanan tu...mcm rmh dlm citer bollywood

el said...

giler cun rumah ni
tp byk tangga..jenuh hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...