Followers MamaTisya

Tuesday, January 12, 2016

14 tahun : 10.01.2012 - 10.01.2016




ahad lps genap 14 thn dh kj kt BERNAS....mcm tk caya kn ..lama btul dh kj
dr start kj smp skarang aku dh byk dept bertukar222...bos pn bertukar222
aku je yg tk bertukar kj lain hehe....cuma dlm masa 14 thn ni
thn 2014 & 2015 paling mencabar sbb byk kali pindah opis
dept aku la paling byk berpindah...penatttt weiii pindah2 ni..pack brg pastu unpack brg
tp dh namanya masih ada rezeki di sini tu psl masih setia smp 14thn kn
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v

v
v

v
v
v
v

v
v
v

v
v
v

dan tahun 2016 ni juga genap 14 thn persahabatan kami
lama tk mkn2 ngan BFF mcm ni...rinduuuuuu




ni kenangan kami celebrates masa 11 thn anniversary kt Flora Cafe
lps tu masing2 berpisah opis...dan skarang kami kembali bersama 1 lokasi
bila ntah nk celebrates mkn2 camni lg

5 comments:

Qaseh Suhaida said...

Wahh lamanya...14tahun tu.

idzwa kamaruddin said...

saya baru nak masuk 12 tahun dgn mara

Julia Johari said...

Happy anniversary 14 years sis! lama tu berbakti...alhamdulilah...

Lea Ismail said...

lama tu 14 tahun. Kalau anak dah tingkatan 2 dah

eima said...

14 thn dah ...lama dah tu .... kitenye servis gomen ni baru 11 thn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...