Followers MamaTisya

Monday, January 11, 2016

rezeki voucher rm50 dari Restoran Jepun & blogger kena tegur kerana kritik servis Restoran Fizo Mawar Kitchen


ingt tk entry aku pegi makan kt Restoran Jepun
alhamdulillah komplen aku di dengar & mohon maaf dr pihak restoran
sbg tanda mohon maaf,  aku dapat voucher mkn bernilai rm 50...
nanti bole pegi mkn lg ...tgu skali yg voucher rm 100 menang aritu

v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v


last week citer hot di kalangan blogger psl
 Fizo Omar Tegur Penulis Blog Kritik Servis Restorannya

nk tahu details bole bc entry link di bawah
 Review : Restoran Fizo Mawar Kitchen Mengecewakan ! 

Permohonan Maaf FizoMawar Kitchen Terhadap Review Emas Putih


**aku pn suka pegi mkn and suka gk komen & tulis kt blog atleast saper yg nk pegi mkn tau menu apa yg menarik & budget menu kt tmpt mkn tu....pastu aku update juga menu yg sedap & tk sedap di tekak aku la...tekak org lain, kena pi cuba sdiri la..sbb tekak kita xsama rasa kn.... tkkn tk sedap kita nk kata sedap kn...ada owner restoran pernah komen kt entry blog aku and trima teguran utk lebih improve alhamdulillah..

kita blogger ni bkn la saje2 komen kalo benda tu xsedap ke servis lambat ke...tu pengalaman kita pegi time tu mayb time org lain pegi ok ke...tu rezeki masing2 la kn..... tp kalo kita google byk review yg tk brp best je bila kita nk p mkn tmpt tu, kita pn sure pk byk kali juga kn...nk2 tgh lapar , makanan lmbt smp bole jd amukan di situ...lain lah kalo uolsss nk gk tgu walau lambat and tkde komplen mmg korang seorang penyabar...hehe sbb aku pernah tgk org amuk kt tmpt mkn sbb dh lama tgu makanan tk smp2222...gerun juga tp aku blum la smp tahap camtu lg...paling2 pn panggil byk kali waiter & tnya mn makanan kami ......ye la kdg2 kita dtg dlu tp ada org dtg lmbt tp makanan diorang smp dlu..yg tu mmg aku sound direct je...




smlm ada kt sekitar bangi..ternmpk la restoran yg tgh viral ni kn
hrp pihak restoran amik teguran pelanggan dr sudut positif utk tingkatkan lg 
servis yg lebih baik dan akan menarik rmi lg pelanggan dtg
jgn la cpt nk sentap...tau la celebrity kn
tp kalo dh rmi yg komplen yg sama psl servis lambat..fikir2 kan la..
tkkn la org saje2 nk ckp gtu kn
kita tgk la nanti lama skit camne sbb restoran ni br je lg buka kn...
kalo diorang improve pasni, sure lg rmi org dtg

uolsss dh ada yg pegi mkn Restoran Fizo Mawar Kitchen???



6 comments:

Julia Johari said...

Belum cuba lg mkn disana...hmmm susah kalau owner sendiri yang tak open terima teguran membina...betul tu ckp akak tak semudah itu blogger nk ckp yg mengkondemkan pengusaha...malah kita ni nak bantu mereka lagi lah...

Merlyn Hasshim said...

Pintu hati tak terbukak nk pergi.baik layan nasi kak wok kt shah alam atau nasi kukus suriani kt ampang.mmg ori dan rasa asli.

Sharinginfoz said...

Susah juga nak jaga hati pelanggan ni

Chekgu Azrine said...

Bila baca review dr blog emasputih tu..klu kita pun mcm xmo kot pegi mkn kt restoran cmtu..huhu

Eliss Mie said...

eliss pun pernah jugak dapat feedback positif dr pemilik restoren untuk improvekan restoren dia bila kita komplen servis dan makanan dia kurang memuaskan. kalau btol2 sedap memang kita ckp sedap siap owner bagi diskaun lagi bila datang lain kali tu yang paling syok. kita pun rasa teruja nk dtg lagi kan.

Mommy Cici said...

tak pernah cuba lagi. memang tak patut pihak restoran jawab balas macam tu. sepatutnya kena terima teguran dengan sikap terbuka. hopefully restoran lain pun amek iktibar dengan apa yang terjadi. kena ingat, marketing bukan takat media elektronik/cetak. media sosial pun sama. tak masuk lagi marketing dari mulut ke mulut. biasa lah tu lepas makan kita komen, takkan kita diam je kot. beli nasi lemak tepi jalan pun kita akan komen jugak . eheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...