Followers MamaTisya

Tuesday, March 19, 2024

Rezeki sehari sebelum Ramadhan





Sehari sebelum Ramadhan aritu, ada rezeki makan2...alhamdulillah
pagi ada menu chicken wrap, egg mayo & sardine sandwich by tapownow


Bos ckp sedap Pulut Panggang  by @lubuk_kuih88  
time potluck aritu...dia soh order 1 box



lunch Bos blanja Nasi Kak Wok plak
tu bkn air katira tau...tu sirap bandung hijau klate


spt biasa aku & julia pegi pick up...kalini dpt wefie dgn owner 
biasa dia bz di dapor....owner ni senior aku time study Mara dlu


org Bernas kalau ada majlis mcm ceramah, mkn2, farewell
mmg slalu juga la order dari Kedai Nasi JJ (KakWok) TTDI Jaya

v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v
v


bila ketua tema update, jom berjubah colorful sebelum Ramadhan tiba
pantas semua mengikut arahan 😆

so sempat la record video sebelum balik keje
sempena Ramadhan tiba



geng aku tk cukup sorang sbb dila outstation Sarawak



bff aku mmg byk jubah


13 comments:

  1. ammi agak jarang berjubah...tu yg kalau pakai mmg repeat jubah yg sama je

    ReplyDelete
  2. fuhhhhh chicken wrap, sandwich & air sirap hijau tu dapnyaaaaaa

    ReplyDelete
  3. suka tengok tudung uolls...SA blom pandai lagi lilit2..suka nak buat tapi x pernah jadi...

    ReplyDelete
  4. pulut panggang dia nampak besar-besar jgk...biasa kat sini beli halusnya lah

    ReplyDelete
  5. Wahhhh temanya jubah ya?.....chicken wrap tu nampak sedap la Amy....

    ReplyDelete
  6. Chicken wrap dengan pulut panggang tu nampak sedap.

    ReplyDelete
  7. Sedapnya pulut panggang. Kalau dapat inti sambal lagi sedap. Kita kalau dah biasa order satu tempat dan sedap, memang situ je lah kita repeat order kan. Manis semua berjubah.

    ReplyDelete
  8. Saya suka pakai baju model jubah begini. Gamis kalo di sini sebut. Lebih nyaman. Dulu saat umroh baju seperti ini yg saya banyak bawa. Ingin pula tambah koleksi gamis lagi 😄

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...