Followers MamaTisya

Friday, March 15, 2024

Rezeki walk-in dpt beli Pizza Wagyu Jofliam lagi





time nk bergambr ni tgn aku mengigil
maybe sbb nk kena collect sebelum 3 pm ....tu yg jd berdebar2 :-p
so Jofliam tolong pegang handphone aku utk wefie :)


kisahnya aku tgh scroll IG Story Jofliam ahad aritu
time tu dlm pukul 2.15 pm tk silap....tgk2 dia update 

"Untuk terakhir sebelum ramadhan...
saya buka walk-in bermula skarang sehingga jam 3 pm"

so apa lagi  ....cergas la aku ke lokasi utk walk-in
nasibaik umh dkt kan..so aku smp dlm 2.45pm...alhamdulillah 


hah byk extra box tu kan...rezeki walk-in tk payah battle 
ahad minggu akhir sebelum ramadhan aritu

utk yg belum tahu...cara nk bli Pizza Wagyu Jofliam ni
korang kena battle slot time dia update ig story pada hari Khamis & Jumaat mlm
harga 1 box rm 150...tp minggu lps last dh la utk collect sebelum ramadhan
so kena tunggu lps raya la plak die open slot battle 


Jofliam yg pemurah...dia bagi 2 kotak aiskrim utk aku bawa balik
sbb katanya pasta, nasi ayam dh abis..tinggal aiskrim & coffee je


kalini aku smp trus park kt tepi jalan je,,,tk parking basement



ni la 2 kotak aiskrim yg di bawa pulang....
ada 2 perisa...smp Gombak trus masuk freezer
bole la nanti cousin2 tisya mkn  
bila blk umh TokPa & Umie berbuka puasa nanti


1 box utk rumah Gombak
Papa ckp tk payah pegi Italy dh ..dpt mkn pizza sedap ni
Mama & adik aku pn pun suka..1st time diorang mkn daging wagyu



1 box utk rumah Keramat...
yg minggu sebelum tu, aku dpt slot battle tp MIL tkde pi holiday Vietnam
so kalini ada rezeki dpt juga dia merasa...
MIL pn ckp sedap sbb 1st time mkn daging wagyu dlm pizza


korang yg terliur...sila tunggu lps raya la dia open order utk slot battle lagi
utk tekak aku mmg sedap la kalo ada daging wagyu

walaupun ada yg kata mahal tp berbaloi dgn kesedapannya
kiranya ni dh kali ke-3 dpt beli Pizza Wagyu Jofliam 
 




gambar tuan tanah wajib la ada

alhamdulillah rezeki di kongsi bersama family tercinta




17 comments:

  1. bertuahnya akak snts dapat untung duduk dekat,kami yang jauh mampu tengok je lah huhu

    ReplyDelete
  2. Nanti nak gak batte, selalu nak battle tapi tak ngam timing huhuhu

    ReplyDelete
  3. dekat senang je nak walk in kan...rezeki tu...mahal pun x pe sebab sedap kan

    ReplyDelete
  4. ya Allah, sedap sungguh makanannya..

    ReplyDelete
  5. kalau mcm ni sy nak tumpang kirim je laa
    hahaha
    asik tak dapat/melepas je

    ReplyDelete
  6. Dah bole jadi duta pizza Jofliam ni MT haha...

    ReplyDelete
  7. Saya berdoa, July saat di KL, ada masa utk walk in juga, supaya bisa rasa pizza ini 😄😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kebiasaan, mmg kena battle slot br bole beli...walk-in ni sbb kebetulan ada extra box minggu akhir ramadhan aritu

      Delete
  8. wak xpnh lg try pizza dgn wagyu ginih., hehe

    ReplyDelete
  9. Waduuh...mantab rasanya.. berbuka masih lama ...ha-ha-ha

    ReplyDelete
  10. Rezeki ni Amy sebab terbuka pula storynya kan....2 kotak ice cream tu fuhhh....banyaknya....

    ReplyDelete
  11. macam rupa cakra khan pulak si Jofliam ni ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg ada yg pernah komen mcm ni juga...ada iras chakra khan

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...