Followers MamaTisya

Thursday, September 27, 2012

nasi dagang Ganu


nasi dagang Ganu kt Primula Beach Resort Hotel mmg sedap btul... 
time bfast aritu, aku tk mkn menu lain...
asyik dk ulang alik tambah nasi dagang je:-p
mmg sedap cz aku ni mmg kureng skit nasi dagang Ganu 
  aku suka nasi dagang Klate :)
 

kalo yg blum pernah try ..kalo ke negeri pantai timur WAJIB la try tp kt kl pn ada....
beza nasi dagang ganu & klate adalah color nasinye..
kalo Ganu nasi nye color putih........kalo Klate nasinye perang2 :)


 korang suka nasi dagang mana??? Ganu or Klate??

13 comments:

Delimasari said...

kte suka yg ada rase mcam pulut2222 tu

syawalsimpsons said...

lama tak makan nasi dagang ganu ni

JaSSNaNi said...

owhhh.. ade beza warna utk negeri2 ye... ingatkan sama.. almaklumlah.. kita bukan org timur.. hehehe.. tapi kita biasa makan yg wanenye perang.. :)

Saya Disini said...

sedpnye

Zura@Iwan said...

sedapnya...aku dua2 ok je kut...asalkan mkn..hikss...

Puan Fifiey said...

dua dua kita suka kak amy...

♥ Wina ♥ said...

belum pernah makan nasi dagang uhuhu...

tapi selalu tgk nasi yg color² tue..

watyz said...

x nape x ble nak telan nasi dagang ni... hmm.... :)

Nana said...

kita suke nasi dagang perang2 tu
tp dua2 pon suke lah hehee

Nur a.k.a admansyah said...

Ade lg gok bezanya Yang...

Kelate takdok acar kn? ganti sambal ikan ker per...

I suke yg Ganu! hihihi

~ana~ said...

of course saya suka nasi dagang trg...org ganu kannnn...:)..

fieda said...

biasa makan yg ganu jer..

Ya ALya said...

salam kenal...dua2 ya suka mkn....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...