Followers MamaTisya

Friday, September 14, 2012

N.O.V.E.L


salam uolssss
sihat ke...aku masih lg blum sihat sepenuhnya
okla nk cite psl N.O.V.E.L pg ni
aku ni mmg dr dlu suka bc novel tp tk suka bli:-p 
slalu pinjam je dr BFF cz die mmg suka bli novel :)

skarang ni drama or filem byk adaptasi dr novel
ada yg jln citer ikut novel .... ada gk yg diubah skit
mcm yg skarang ni tgh hot drama Adam & Hawa
mmg kena tgk sbb ada  Aaron Aziz :-p
tp tu la rmi yg tk puas ati cz tayang kt MUSTIKA HD


novel ni pn pinjam dr BFF...dh abis bc dh
mmg takat ni jln citernye sama mcm dlm novel

hubbyku pelik bila nmpk aku bc novel
siap tnye...sejak bila plak suka bc novel ni :-p
aku ckp lama dh suka cuma sejak kawin tkde masa nk bc:)


dlu2 adik aku ckp aku giler...
yela bila bc novel senyum sorg2...hahaha
kdg2 ada gk part sedih sure nangis...:-p

korang suka bc novel???

11 comments:

watyz said...

yup! suka baca. kat blog pon tgh ade review beberapa novel yg baru dibeli... :) adam n hawa ni dh bepuloh kali baca... :)

syawalsimpsons said...

sangat2 suke baca....ada novel yang terbaru...egat nak G rembat 1 nnt kat MPH

Nana said...

masa skolah mmg suke la
skang ni xde masa nak bernovel hahaa
berblog je skang ni

SyaNa said...

sama la wei, sejak kawen ni kurang baca novel
ate nye bile aku baca jek, laki pandang semacam..ckp aku ralit sgt
susah!!

Zura@Iwan said...

aku masa sek dl suka gk bc novel...skrg....emmmmm....x de masa nk bc...haha

El-Zaffril said...

Wah... review sikit novel tu... best ke tak...

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

dulu kita giler baca novel, la ni tak sempat nak baca dah BZ

@YUNID@TI said...

baceee.... same la jugak sejak da kwen ni tak ade mase nak buat semua tu.... mungkin suatu hari nanti...

mummy_ayu said...

aku....? takyah tanya la..memang giler novel..aku pun dah beli tapi lum abis baca sbb nanti tak suspen plak...tapi aku jarang la tgk adam & hawa sbb manjang Ian nak tgk cartoon jer..

nur anis said...

saya memang suka baca novel...hehe

mamaRIFQY said...

na xbace pon lagik adam hawa ni..tak sempat den nak baca..huhuhu..beli pon jarang..budak opis selalu je bawak movel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...