Followers MamaTisya

Friday, September 21, 2012

baju raya MAMATISYA



aritu ada yg tnye psl baju raya aku.....
so arini baru berkesempatan nk citer
1 syawal- bj ready made kain jenis chiffon
2 syawal  & 3 syawal - kain jenis cotton bli kt Gulati's
pastu antar tailor bkn bj readymade


actually bj yg 2 syawal biru pink tu nk pki utk 1 Syawal
tp since anak dara & hubby tkde sedondon color so pki 2 Syawal la :)


 posing kena cekak pinggang bg nmpk kurus skit:-p
bj 1 syawal tu tkde plak yg gmbr sorg :)

yg 1st raya cekelat tu bli kt butik kt JALAN TAR..
nama nya kalo tk silap Mari Boutique
dlu ada cawangan kt c4 wangsamaju 
tp skarang dh tkde...mmg kt JALAN TARje....
kain jenis chiffon+lining+ manik2
thn lps pn aku dh pernah bli kt butik yg sama gk...
normal regenye rm299 tp time nk raya ada offer rm 219 
tp aku dpt rege rm 199 cz bli minggu terakhir nk raya


yg bj 2& 3 syawal kain jenis cotton bli kt Gulati's..
yg ni mmg bli kain awal2 and antar tailor...
sepasang(4 meter) = rm125 tp kalo bli 2 pasang dpt rege rm 200..
means sepasang dlm rm 100 je...murah la
 cz kain2 kt Gulati's ni mhl2 kalo tkde offer:-p


tudung thn ni 3 layer ala2 fareeda..
ada gk yg tegur ingt tudung FAREEDA...
aku ckp tdng bli JALAN TAR je..rm 35 each

 

yg ni ada gmbr full bj cekelat time majlis raya opis aritu......
manik sulam dr leher tu tp tk brp nmpk sgt 

yg ni tdng ala2 fareeda yg baru .......ganti tudung koyak:-p
mmg tkleh lupa smp bila2 tragedi 2 syawal....



**bz tul arini cz nextweek nk outstation....
tk sempat jneguk umh uolssss

8 comments:

JaSSNaNi said...

canteknye model...
padan sangat baju dan tudung2 tu.. banyak ek koleksi baju raya tahun ni.. :)

Ibu Lala said...

amboii posing sakan. selamat beroutstation yek. nanti beli kepok leko byk byk..

atty's said...

semua lawa2..kty pun cdg nak beli kain cotton , utk baju raya haji..sbb 2nd raya aji ada kenduri kt kg..selesa pakai cotton.

Zura@Iwan said...

cantik2 baju ko....semua tu ko buat baju kurung biasa ke? or moden?

Nad @ MamaZN said...

cantek2 baju kak amy..
saya tahun ni sume cotton hehe
rase selesa :)

AyuArjuna BiGoshh said...

minat betul ngan baju julia yang bawah sekali tu heheheh, org slim pakai apapun chantek eheheh

Zana Md Nordin said...

comel2 belaka baju raya amy
suka yg cotton biru pink tu
nampak sweet jer..

Sidratul Muntaha said...

ekeke
ko jgn
ahaha
lps ni mgm aku akan tingat tragedi syawal tu tiap kli ko pakai tudung jenis tu
ekekkee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...