Followers MamaTisya

Friday, September 7, 2012

beraya di RUMAH BARU


oh bkn rumah baru aku
tp rumah baru cousin ku
die baru bli rumah kt area Kajang
so kira wat mkn2 sempena raya+masuk rumah baru
aritu jammed truk ke arah sana
biasa la vkend rmi yg wt open house & wedding kn
jom layan menu mcm2 ada:)


kuah tomyam & hailam utk dimkn samada 
ngan mee,meehoon ataupn kuehtiaw

laksa johor, satay, kuah kacang

puding roti, triffle, puding caramel, popiah, fruit koktail, biskut raya



amik berkat pegang baby:-p
baby ni anak cousin aku 
yg juga tuan umh yg wt mkn2 ni


bergmbr rmi2 b4 blk
cousin aku yg bj kurung putih pegang baby tu


esok & lusa sure rmi yg wt open house kn
aku pn dh trima beberapa jemputan
mari menambah berat bdn lg:-p


8 comments:

  1. memang meriah ni akak ke sana sini ni...

    ReplyDelete
  2. hari nie yg aku nk g putrajaya tue kan? Meriah beb..meriah dgn makanan..:-)

    weekend nie pon aku dpt byk invitation gak..:-)

    ReplyDelete
  3. HAHAH XYAH DI KIRA BERAT BADAN RAYA NI
    MAKAN JE
    ABES RAYA RAMAI2 DIET HEHEEE

    ReplyDelete
  4. kty minggu ni takdpt penuhi jemputan open house..sbb esok balik kg..ada kenduri kawin..tp nanti sambil2..beraya umah sdara mara.

    ReplyDelete
  5. banyaknya menu.... meriah nampaknya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...