Followers MamaTisya

Thursday, September 20, 2012

jalan-jalan Empire Subang


salam uolsss
cpt plak minggu ni..esok dh jumaat...lusa dh vkend:)
ni citer bln syawal lg
aku menuju ke subang
1st time jejak ke Empire Subang
dkt je ngan Subang Parade
saje jln2 kt sini

tisya nmpk slide ni...beriya die nk naik
tp aku tk bg pn naik...bg die tgk je
minimum ketinggian 110cm

nama slide ni LEX SLIDE.....
ratenye mcm dlm gmbr ni...mhl gk cz 10 saat je dr atas ke bwh
tersenarai dlm malaysia book of record cz tingginye 50 meter, 5 storey

tisya nk macaron pink
aku ckp tkpyh la..so layan posing je:-p

time naik escalator
tisya pesan kt aku bila nmpk sign ni
"mama...skirt tu jangan labuh...bahaya"
cz aritu aku pki skirt...
kemain alert ngan sign ni...syg anak mama:)


8 comments:

  1. tu kalau Batrice nampak pun dia meroyan nak try slide tu ..sure punya coz' Batrice tu jenis berani...cam tisya.....

    chumel tisya pakai gown....cam princess gitewww

    bagusnya tisya...alert sungguh ngan keselamatan mama dia....alhamdulillah kan...dia dah faham benda2 mcm tu...

    ReplyDelete
  2. Selamat pagi.. :)
    kalau naik eskalator tu, mmg kena jaga2.. yang pasti kanak2 dan wanita.. kang ade cerita lain plak.. mmg ngeri dok tengok berita hal2 terjadi bila naik eskalator ni.. mintak di jauhkan segala malapetaka... aminnnn

    ReplyDelete
  3. tinggi nye slide tu. eh nmpk sedap la macaron tu... huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. gayat nye tgk slide tu
    aku ni selalu nk msk empire asyik la xdpt
    mcm best jek dlm tu

    ReplyDelete
  5. dah murah skang slide tu
    aritu mahai gak masa kita naik

    ReplyDelete
  6. wahhh..mahal benor naik slide tu...huhu

    bagus tisya alert kt mama dia...

    ReplyDelete
  7. ooo......tisya suke ek macaron? na tak suke sangat sbb manis...pandai tisya pesan kat mama die

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...