Followers MamaTisya

Friday, September 21, 2012

tisya sports day


salam uolssss
sabtu lps school tisya ada sports day
dh la sama date ngan openhouse inlaw
mula2 aku soh tisya p ngan ayah die je
cz nk tlg2 MIL siap2 utk openhouse
tp tisya nk mamanye ikut sama

hah sport day school tisya kt dlm dewan bkn kt padang
okla cz aritu ujan:)
ada gerai jual ice blended & makanan gk

tisa rumah ijau so parent kena pki bj ikut color umh anak


ada magic show
persembahan dr student 5 & 6 thn sempena hari malaysia


show ni psl zaman skarang yg canggih2 ..ada angry bird lg..
pastu bdk 2 org tu siap nari oppa gangnam style 

lps dh abis show baru perarakan ikut rumah masing2....
sengih aje tisya..kemain kusyuk nyanyi lagu negaraku :)




aritu ada 5 game...tisya punye yg 1st game ni


 tisya dh standby ngan helmet tu....aku plak yg berdebar2:-p

tisya beraksi dlm acara gelung gantung
lemah gemalai larinye..riso aku time die masuk dlm gelung tu
cz ada kwnnye tersangkut jatuh
tp alhamdulillah tisya ok...hubbyku ada record video time ni...
nanti kalo dh bole transfer aku share ek



team tisya menang no 2....suka la die bila dpt medal ni
tp aritu aku tk tgu smp abis cz kena blk awl tetamu nk dtg umh inlaw kn
so tkde la gmbr tisya time penyampaian medal ni
tp aku dh ckp kt teachernye......tisya nk posing ngan medal dlu


ni pengalaman pertama tisya dlm sports day
aritu dh nyaris2 tk join cz tisya tk sihat

6 comments:

  1. wah bestnya...Ian ckp tadika dia ada gak sukan..lepas concert day..minggu depan..aku pun berdebar gak sbb Ian join 3 persembahan..takut dia nangis..bukan Ian jer, aku pun kena gak..hah..tunggu jer la entry dia minggu lagi satu...

    harus la kita yg 1st nie over excited..he he he

    ReplyDelete
  2. wah bukan main suka anak dara dapat medal, kita ari tu wat kat padang, panas giler la kalo wat kan dewan ok kan sejuk sikit, lagipun games budak2 ni bukan ganas2 sangat pun wat kan dewan pun dah ok...

    ReplyDelete
  3. seronok sgt tgok ank join sport day..mklmla..ank sulongkan..sure mak ayan so xcited!!

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhh.. bestnye.. sukaneka dalam dewan.. x payah nak berposah2 tengah panas...
    eh eh.. nampak stall ais blended la.. kena beli ke free tu? opppsss.. sure2 lah beli kan... sape nak kasi free.. :P hua hua hua...
    anyway tahniah to tisya.. :)

    ReplyDelete
  5. wah, seronoknye tisya!
    pengalaman baru jugak utk kak amy ngan hubby kan?
    hehehe...saya plak berdebar2 nak tggu saat2 ni :)

    ReplyDelete
  6. ok sket sport day buat dlm dewan..x la kena pns ujan..hehe....

    tahniah tisya dpt no 2...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...