Followers MamaTisya

Wednesday, September 26, 2012

wordless wednesday #52




kopok lekor Ganu yg sedap
pemborong bg sekotak time outstation aritu 
siap ngan sos skali pastu ltk dlm bekas camtu
tp smp KL sos nye ada yg pecah

org Ganu ckp kopok lekor yg femes kt area Bukit Tok Beng

13 comments:

:: Riri-Fatieha ::~ said...

sedapnye... kita pun peminat kepok lekor ni

Ibu Lala said...

aah betul. baru gak beli. kirim kat kwn.

Afne said...

sedapnya kopok lekor ganu. br ckp2 dgn adik pg td. sini ssh dpt. kena pi ganu le pulok?

JaSSNaNi said...

wow... saya pun suka kopok leko ganu... hari tu bos gi sana.. saya siap pesan lagi.. mmg sedap sangat..
sayang sos yg dah pecah tu.. sib baik pecah dlm bekas.. kalau melimpah kuar lagi susah kan.. :)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

haah, kat BTB tu nak beli kopok amek no. mcm kat bank tu..
hahah, tp kite x pernah lg ngetest situ..

Tina Othman said...

morning amy

sedapnya kopok lekor, tetiba rasa teringin lah pulak hehe

Zura@Iwan said...

tliur la plak...

suka tul kepo lekor ni..cicah ngan sos dia..

watyz said...

aduss.. sedap nye makan kopok lekor... :)

mekchu said...

kopok lekor pakai pos? wahhh ini cukup hebat..

Eliss Mie said...

balik ni nak goreng kerepok lekor jugak :p hehehe

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

wah sedapnya, peberet balqis ni

fieda said...

slurrppp..mmg terliur la..suami saya kalau gi outstation ganu mmg tak miss beli kopok lekor kat bukit tok beng ni..mmg sedap la..tak pernah lagi jumpe kopok sedap mcm ni

http://mylovely-fieda.blogspot.com/2012/04/kopok-lekor-kg-bukit-tok-beng-tganu-mmg.html

Etty Selamat said...

Kat area bukit tok beng tu mmg femes! dekat dengan sekolah etty! huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...