Followers MamaTisya

Wednesday, February 27, 2013

menang 3rd Prize adiahnya CASH RM 500




ptg smlm ada kwn fb tagged psl kemenangan ni
gmbr aku menang 3rd prize contest dr Jacker Potato Crisps
antar 3 gmbr.....yg menang gmbr aku & hubby kt bwh ni :)

1st time menang contest bergambar + slogan
 bab slogan ni mmg lemah skit tp cuba je la kn:) 

tahniah utk blogger yumie yg menang 2nd prize..
tq gk kt bff julia cz die yg soh aku join
 lastminit join sehari b4 tarikh tutup

**kemenangan ke-13 utk 2013
.

11 comments:

  1. wa.. gambar romantik tu menang la.. tahniah!!!

    ReplyDelete
  2. awak ni mmg murah rezeki betul la. masuk apa pun menang. tahniah...

    ReplyDelete
  3. mmg patut menang pun gambar tu,..
    tahniah ..

    ReplyDelete
  4. seme yg menang gamba kapel2 kan
    ada tgk gamba lain2 gamba ngan family, ngan anak2 lawa2 gamba seme tp xmenang tak menepati tema kot

    ReplyDelete
  5. Wallaa...!! rezeki tuuul... masyukkk!!! Tahniahhh!!!!

    ReplyDelete
  6. wauuuu wiiii besttt giler dpt 500

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...