Followers MamaTisya

Monday, February 18, 2013

Restoran Hadramawt , Jln Ampang


tp aritu hubbyku ajak mkn kt Jln Ampang plak







kalo ke restoran arab, tk sah kalo tk order air barbican rm 5
air strawberry tu rm 3


hubbyku amik lamb mandy..aku plak amik lamb hanneth..rege rm 25 each

zoom skit lamb haneeth

kuah dal



kebab ni skit je 2 ketul rm 25..namanye Halibi Kebab...sedap






dkt ngan bangunan RISDA
cni beso skit dr outlet chulan square
so kalo saper2 nk try, bole la dtg cni
lokasinye dkt ngan bangunan RISDA
kalo tktau..sila google:-p


10 comments:

♥cikmOt♥ said...

hurmm...makanan arab ni saya kureng sikit...sib baik tak terkesan tau...

watyz said...

sedap nye nasi tu... :)

Nory Zoulkefle said...

nory penah lalu depan restoran ni, tapi tak penah try makan kat situ lagi....hihih

fazilzura said...

hehehe muke sengih sebelah tu x leh blah tui

Mama Zharfan said...

nasi tu nmpk sgt sedap--tp me now mode diet nasi heheh

NinaAz said...

Eksclusivenyaaaaa tempat diaaa

Tina Othman said...

aisey sedapnya nasi mandy, lama tak makan, terliur lah pulak

Gieyana said...

menarik tgk menunyer beb..ritu aq mkn kt area bkt bintang tue x sedap pong..dgn teh mint nyer yg ntah apa2...

cha said...

tak pernah mkn kt sini lg selalu mkn kt saba je. sedap kak? tp decoration kedai ni lawa la patutla mahal sikit dari saba'

eeda haziq said...

sedapnya .. dh lama xmkn nasi ni sbb terkena kes hari tu tbe2 nasi nye lembik sgt... terus xbeli dh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...