Followers MamaTisya

Thursday, February 7, 2013

ending SETIA HUJUNG NYAWA


sure rmi tk sbr nk tgu ptgni
yela arini dh episod akhir drama
SETIA HUJUNG NYAWA

episod smlm rahsia hadi dh nk terbongkar
mmg jahat tul hadi tu..tk abis2 nk soh zain & el bercerai
apa punye kwn daaa.....wife kwn sdiri pn nk terkam
aritu nyampah ngan ikram a.k.a kak bedah hok aloh
tp dh nk akhir2 ni sian plak :-p
ada kwn aku ckp ikram mati nanti....







jom layan videoklip dlm drama ni:-





 

11 comments:

  1. Lps ambik anak2 blk sklh layan gak citer ni. Tapi tak layan dari mula.

    ReplyDelete
  2. mmg best cita nie, hari2 layan sampai ego....geram ngn hadi tue!!

    ReplyDelete
  3. yeke kak bedah hok alor tu mati..alahai cian a pulok

    ReplyDelete
  4. la ye ke ikram mati nanti..alahai..

    ReplyDelete
  5. kita sesama tunggu petang ni kan...

    ReplyDelete
  6. mmg xsabar pun nak tunggu ending ptg nie..hehe

    ReplyDelete
  7. saya tak ikut sangat cerita ni, tapi novel dia saya khatam

    cuma saya tak berapa berkenan sebab mcm lari jauh dari novel, yelah novel nipis drama kena meleret sikit kan

    ReplyDelete
  8. eh sama la apdet kite hr ni. suka gak citer ni.. ala.. x nak la ikram mati tp sbb apa??? x sabarnyer!!!

    ReplyDelete
  9. tak berapa nak layan..sbb selalu balik lewat..kalau sempat je layan..

    ReplyDelete
  10. sbb drama ni terjebak beli buku dia masa festival karangkraf hari tu.. hr tu jugak khatam baca.. tp mmg x puas hati sbb cerita dlm buku mmg x sama dgn drama. watak ikram dgn adik dia tu dlm buku just mention dh pindah luar negara.. hady adalah seorang yg baik, eriza plak br kenal masa datin adibah bwk zain pegi cuti ke johor jumpa dgn puan sri muna tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...