Followers MamaTisya

Friday, July 4, 2014

1808 & pra duitraya giveaway



smlm sempat capture nombor 1808
tq pd smua followers & silents readers yg sudi jenguk blog MamaTisya
sbb apa nombor tu aku capture
nombor tu adalah tarikh anniversary aku 18.08



thn ni iaitu next month genap la 8thn...so ptgni nk bg pra-duit raya
spt thn2 sudah...jom teka teki amount cek raya on the way
pra-duit raya sebanyak rm5 akan trus di bank in ke akaun pemenang 
aku akan pilih jawapan yg tepat & terpantas
if tkde yg tepat, aku pilih yg terhampir
bole teka byk kali tp 1 jawapan dlm 1 komen saje
nk teka lg kena next komen ye.... :)

pemenang akan diumumkan bila aku update entry cek smp ok
selagi entry tk kuar so korang bole teka lg :)

terbuka utk FOLLOWERS MamaTisya &
Fanpage MamaTisya

42 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...