Followers MamaTisya

Thursday, July 17, 2014

ramai nye org shopping !!!




cuti nuzul quran aritu aku p JLN TAR
aku smp dlm 9.45pg...tgk rmi tul org dpn Sogo tgu pintu buka
sogo ni manjang sale ..kalo nk dkt ry lg pack...aku tk suka p sogo
lg suka p jusco tenang skit


bj2 FROZEN byk dh org jual kt jln TAR
tp ada yg dress elsa tu aku bli online, tgk kainnye panas yg jual kt cni
rege pn bole tahan mhl


kt Jakel pn rmi yg borong bj melayu Aaron Aziz & Zizan Razak
sesak gk...aku jenguk2 jugak...sama mcm thn lps gk bj melayu Aaron Aziz sepasang rm 100 
tp yg Zizan Razak mhl skit rm 150 ni time happy hour la


cuaca bole tahan panas....dlm kul 1 aku dh blk...pening rsnye
aku sebenarnya nk cr tudung  je....dpt la sehelai pastu bli blouse kt semua house
mcm nk kena pegi belah mlm plak
tp mlm pn sesak jugak tp ok skit sbb bole minum kn
kalo p siang...dugaan menahan dahaga

6 comments:

Nad MamaZN said...

perghhhh! giler ramai manusia!
saya ni kalu ikutkan dah 7-8thn tak soping kat jln tar..tah cemana rupa dia skrg..ramai gak yg p soping kt jln tar cuti nuzul quran tu kan...sue, nana..

Chekgu Azrine said...

kita gi sampai dalam kul 6..lps tu jalan2la sat jalan tar lepas berbuka tuh

syawalsimpsons said...

mmg sesak kan kakak...saya pon G jalan tar selasa tu...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Aduh tak tahan akak tengok sesak macam tu MT.. mau pitam di buatnya..
Betul jugak, pergi malam sejuk sikit..

Syeeda said...

ramai nya org kat jln Tar. mcm meriah je tengok.. Selamat berpuasa akak =)

adianiez AIDA said...

rindu nyer kat sogo, jalan TAR, jalan masjid india, semua house, semua la... sgt lama tak jejak sana :-( sejak abis belajar hu hu hu...
mr.asben tak suka sebab dia kata, padat sempit sesak dgn org. tak best shopping hu hu hu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...