Followers MamaTisya

Tuesday, July 1, 2014

3131 & UV meningkat awal Ramadhan


pg td tgk amount dlm  Nuffnang RM31.31 menarik je nombor tu :-p
tgh tgu cek ke-12 tklama lg kot smp :)
now BE smua dh credited...hrp2 dpt BE baru nanti :)


so smlm cecah 1231 UV 


keyword yg masuk arini masih byk org google resepi ayam percik kuah putih style klate
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
aku pn suka google gk resepi kwn2 share
walau pn tk sempat nk masak smua...janji bc atleast bole bg idea gk nk masak apa kn


ni menu 1 ramadhan kt umh mamaku
ada ikan terubuk goreng, sayur lemak bayam+kobis, telur goreng sambal,
daging+lemak goreng, drumet kepak tu tunang adik aku bw pastu just goreng je cicah ngan sos thai
air sirap bandung & laici...kuih muih adik aku bli kt bazar ramadhan


ni plak menu 2 ramadhan smlm kt umh inlaw
aku blk kj smlm dlm 5 lebih smp umh tp MIL aku dh siap masak nasi ayam
so aku tlg kemas kt dapur je la...hubbyku bli kuih kt bazar ramadhan

7 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Alhamdulillah .. rezeki tu MT :)

Myra Jay said...

Samala kita be dah credited..


Kak, sedapnya terubuk goreng.. my peberet tu... letak plak sambal kt tengah.. pergghh

Nad MamaZN said...

uiyoo...uv 1k tu!
saya ni payahnya nak cecah hehe
akak byk share resepi tu yg ramai masuk tu :)

Mama Idlan Irsyad said...

wah... sedapnnya nasi ayam...

mummy_ayu said...

sama la ..BE aku pun semua dah abis.. :-(
harap2 dapat BE baru la bulan baru nie..

Iela Fazielah said...

wah bestnyer...
thn ni ila xde semangat nak msak2 sgt sbb sibuk nak diet..hihi

Chekgu Azrine said...

Rezki bulan ramadhan.alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...