Followers MamaTisya

Wednesday, July 16, 2014

Biskut Raya Artis

bln ramadhan rmi jugak artis yg wat bisnes kn...
ada jual bj, jubah, jual makanan, jual biskut raya & mcm2 lg


aku terliur tgk ig betty ada jual #bettyrahmadcookies redvelvet ni
mcm sedap je ...sbb tk pernh lg try biskut redvelvet kn
smlm ada ajk hubbyku nk p bli sbb COD kt ampang
tp dh ngantuk plak sbb kul 10-11pm COD tu
bila tgk ig nye dlm ms 15minit dh sold out


izzue pn ada gk jual cookies ...
mcm2 ada koleksi #izzuelicious delicious homemade cookies


arja lee pn ada gk bisnes biskut raya...#arjacookies


korang pernah bli biskut raya artis????dh byk ke buat biskut raya????

7 comments:

::NureeN:: said...

x pernah lak beli biskut retis...
alhamdulillah dh 3 jenis biskut nureen buat, thn ni 1st time x beli n buat sndri...
ingat nk buat lg 2 jenis hehee...
thn dpn beli la kot sbb ada baby insyaALLAH

Nad MamaZN said...

xpernah plak beli biskut raya retis
buat pun tak reti haha
bila tah nak beli biskut raya ni huhu

syawalsimpsons said...

tak da buat kuih, tak da beli kuih...mak tak kasi..hahahhah..katanya nanti tak abis...hahahha..sebab umah tak selaloo org datang

Eliss Mie said...

x pernah lagi beli biskut retis sbb x tahu sedap ker tidak kan..kekekeke. kat ofiz byk tester..beli kat ofiz jer la..

Ezna said...

x pernah beli pun. Takut harapkan nama gah ajer...biskut belum tentu sedap ke tak. Beli ngan kakak kawan. Dah 10 tahun jadi customer tetap :-)

Nana said...

xpenah bli lg biskut raya retis
klw kek lapis retis penah kek lapis deja moss sedapp

eima said...

tak penah beli biskut artis beli yg kat opis je ... lg pun ai tak suka mkn biskut raya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...