Followers MamaTisya

Saturday, July 5, 2014

2x minggu ni menu Ayam Percik tp berbeza kuah


nmpknye menu Ayam Percik masih diminati
sbb minggu ni je dh 2x masak tp smlm versi kuah oren .....aritu versi kuah putih




kalo nk kuah oren tambah ciliboh
bole tgk resepi link bwh ni



lauk lain smlm ada gulai daging kawah klate hubbyku bli kt bazar ramadhan
pastu sayur campur, sirap bandung & jus mangga india

saper nk menang pra-duit raya...klik

5 comments:

Sharinginfoz said...

Ayam percik mmg sedap

Zura Tahir said...

homemade...

::EIDA:: said...

dari ari tu ida tgok akak buat ayam percik, ida nak buat jugak la.. nk tryy hehehehhehe

Naemah Umi said...

Apasal la umi ni kalu buat masak percik slalu je tak jadi, cam tak sedap kat tekak ni huhuhu....sudahnya beli je kat param hahahaa....

Eh gulai kawah tu cam memnggil-manggil lak...erkkk larikkk

syawalsimpsons said...

akan datang nak buat lagi ni..tahun lepas dah buat dah resepi akak ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...