Followers MamaTisya

Friday, July 25, 2014

Bila dh ujung2 ramadhan


dh ujung2 ramadhan ni....mood masak mcm dh krg...
bkn smua ni aku masak tau...ada yg MIL masak...
ada yg aku masak....ada yg aku tlg kaco je:-p
ada jugak yg bli kn


nasi lemak sambal sotong, ayam tempura, daging goreng & laici ais


kari kepala ikan, udang tempura, sayur goreng, terubuk ikan masin, 
acar, sirap bandung aiskrim soda


tapau satay daging & ayam


sambal udang petai, tomyam steamboat, nasi arab, laici ais & cincau


adik ipar tapau chicken mandy kt Restoran Saba@Setiawangsa

3 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Akak pun macam tu MT.. dah penghujung ni masak yg simple .. tak pun beli jer..
Hari ini kena beli jugak sebab lauk dalam petiais dah habis ehhe :)

nurfadilah suardi said...

sedap2 semua juadah tu. nasi ayam tu macam sedap je

::NureeN:: said...

betoi amy, nureen pon dh mls msk..
semlm juz daging rg kicap n sup sayur je
mlm ni tapau jer kot sbb dh nk blk kg mlm ni hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...