Followers MamaTisya

Friday, May 15, 2015

AGM BARIM @ Shah Alam Convention Centre



smlm aku ada jemputan ke AGM BARIM kt  Shah Alam Convention Centre
BARIM ni Persatuan Pemborong Beras Bumiputera Malaysia
so smua pemborong beras bumiputera kebanyaakan berdaftar di bawah BARIM


bfast dlu sebelum start event


menteri tk dpt hadir so ganti ngan Timbalan KSU 
selain dr tu ada Pengerusi BARIM, Ketua Pengarah Kawalselia & Bos aku wakil dr Bernas


 VVIP bergmbr dgn AJK BARIM


antara pemborong beras bumiputera  di semenanjung, sabah & sarawak yg hadir
bergmbr bersama2 VVIP


gmbr aku pn kena la ada gk :)


lps dh abis event..moh ler lunch dlu


ni gift utk bos aku..bw blk opis..bos ckp bagi2 la kt staff dept
tq bos..ada mcm2 buah

4 comments:

  1. dalam banyak2 gamba...saya suke tang sandiwish tu,,,mesti sedap n lembut tu

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum....just nk tanya sbb puas mencara website BARIM ni x jugak juma...bagaimana caranya untuk pemborong menyertai persatuan BARIM ni yerk?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...