Followers MamaTisya

Monday, May 18, 2015

menang contest #AnakEmakGigiCantik



actually time aku upload gmbr ni kt instagram bkn utk contest pn
tp ada kwn inform gmbr ni boleh join contest #AnakEmakGigiCantik
tp aku tnye penganjur tkpe ke..sbb ada gmbr ayahnye skali
penganjur kata bole join so aku ltk la hashtag #AnakEmakGigiCantik
tp kena dptkan like yg terbyk...lemah juga bila dgr tp alhamdulillah kalo dh rezeki tk ke mana
gmbr aku menang no 3...yg menang no 1 & 2 tu mmg ratusan org like gmbr mereka
gmbr aku tk smp 100 pn...tq kwn2 yg tlg like


vkend aritu dh p collect adiah kt umh mamaku
ni la adiahnya... tq  DR LEN...penganjur ni mmg Doktor Gigi kt Ganu
so kalo uolss yg kt ganu if nk pegi wat treatment :

Klinik Pergigian Dr Len, 
Chendering,Kuala Terengganu. 
Whatsapp 012-3876051 for any dental enquiries



kasi zoom skit gmbr yg menang ni...


**kemenangan ke-18 utk 2015

7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...