Followers MamaTisya

Thursday, May 7, 2015

video DubSmashMalaysian yg cousin tisya suka



kalo saper2 ada IG sure tau psl video dr DubSmashMalaysia ni...
retis pn rmi yg dok buat video ni
antara retis yg aku tgk videonya ~ nora danish, norman hakim, dato siti nurhaliza dan rmi lg la
actually application ni mcm korang miming la dialog tu....
ada yg klakar, cute, comel tp ada gk yg hampeh...



A video posted by @mamatisya on

ni  video DubSmashMalaysia  yg cousin tisya suka dk tgk


mommy & daddy delisha kuar kejap..
so maklong la jd babysitter jp aritu...
bg die tgk videoDubSmashMalaysia  "nak neneng cucu"
 hah lps tu trus lena tdo...hehe


IG DubSmashMalaysian_ tu ada like video yg aku share tu

kt bwh ni ,  video asalnya dr KifliMally...
geng blogger kenal masa aku pegi event raya nuffnang dlu


kalo korang nk tgk mcm2 lg video DubSmashMalaysia 
bole follow kt IG yg aku share bwh ni

IG DubSmashMalaysian
IG DubSmashMalaysian_
geng2 blogger pn rmi jugak yg buat...
aku tk buat pn..suka tgk je mcm2 video yg retis & org dok upload

5 comments:

  1. salam singgah.,,.
    mcm2 skrg,, dulu keek. dah hilang dah.. skrg dubsmash,, lps ni apa plak..

    :)

    ReplyDelete
  2. menggila sekarang kan kak sekarang ngan dubsmash ni...hahahha..sekali saya pon terjebak..terjebak tgk je la...nak buat tu PK balik..hahahha..kang ada yg muntah

    ReplyDelete
  3. baru tau kesian akak...
    bestker...

    ReplyDelete
  4. aritu tgk nana buat, ikut suara ct, haha! comey jek :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...