Followers MamaTisya

Monday, May 25, 2015

Personal Delights @ Bumbu Desa, KLCC


lastweek pegi mkn tgk ada menu Personal Delights ni
so moh la try..sebelum ni tkde..just order  ala-carte
mmg tmpt fav gk mkn sini...ni kali ke-10 dh aku mkn sini



sementara tgu makanan..selfie dlu...sedondon bj..
nasibaik tk sedondon tudung skali
sedondon jenama aidijuma je :)


aku minum jus melon rm 11.50 & ain minum teh botol rm 6.90
actually mintak yg dlm botol tp abis katanye..yg ada dlm kotak
teh botol ni mmg femes kalo korang ke Indonesia
tp skarang tkyh ke indonesia pn bole minum :)


ain pilih nasi soto bandung rm 16.90


aku punya nasi ayam gulai rm 19.50
sup tu tkleh masuk ngan tekak..pelik la rsnyenye..aku mintak kuah gulai ayam tu





bg aku menu Personal Delights tk brp kena ngan tekak
kalo pilih menu set ni tkleh plak dpt diskaun
sbb katanye diskaun utk yg menu ala carte shj
slalu aku mkn dpt 10% diskaun sbb ada member's card
 so next time kalo pegi..mmg kena order menu yg biasa aku mkn la ~ayam bakar & gulai ayam 


5 comments:

  1. Kakcik cuba minum teh botol dalam kotak tu, tapi tekak tak boleh terima... :)

    ReplyDelete
  2. Blog walking mama tisya! jemput ke blog saya pula. :)

    ReplyDelete
  3. yg ni kureng skit dgn tekak..ntah kenapa ntah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...