Followers MamaTisya

Tuesday, May 26, 2015

Boat Noodle @ Berjaya Times Square


lps dh manjakan diri kt SPA..moh la isi perut...lprrrrrrrrr
dh lama tgk org mkn Boat Noodle ni...tp lokasi jauhhh plak
dh alang2 kt Berjaya Times Square ada outlet Boat Noodle baru buka...moh ler try kn


lokasinye kt tingkat 2...
dh lama tk ke  Berjaya Times Square, mmg ada lbyk tmpt mkn baru kt tingkat 2


konsepnye tgk menu & tulis kod no mana yg kita nk order


kalo tk phm..ni antara guide utk order
so aku order 4 mangkuk dlu spt yg di suggest..if korang rs nk tmbh lg bole je



ni menu asing yg tkde dlm menu atas tu
kt sini akan ada gk menu sangkaya
 tp xtau la bila cz kt menu tu ada tulis coming soon 


sementara tgu makanan smp..kita selfie dlu


hubyku minum coconut pan rm 8.90 ~ kelapa yg di blend
aku minum kaffe yen - rm 6.90 ~ thai ais coffee 
dua2 air ni sedap...actually aku nk order cha yen ~ thai ice tea 
sbb aku bc review rmi ckp sedap tp air tu tkde plak aritu
so aku try kaffe yen pn sodap




ni la boat noodle..ada 4 pilihan 
Pathumthani Beef & Chicken Noodle
Ayutthaya Beef & Chicken Noodle
so aku order 4 je sbb nk test dlu sedap ke tk kn
yg jenis berkuah tu yg jenis ayam..yg mcm kering tu jenis daging
1 mangkuk rm 1.90


ni ada perisa tambahan..nk pedas ke..nk masin ke



hubbyku lpr ...order kra pao kai ~ nasi kra pow ayam rm 11.90


dessert ka num tuay rm 1.00 ( 1 set ada 2 piring kecik)
ala2 mcm tepung pelita gtu...sedap




aku rs meja aku je paling skit mangkuk...bila susun 4 tingkat je...
meja lain dh mcm klcc mangkuk diorang..bertingkek2222
menu noodle tu tk brp kena ngan tekak tp hubbyku ckp die bole la mkn
yg nasi tu plak sama gk..tk sedap gk....masin..tktau la kot kami je yg terkena kn
bg aku dessert & air je yg sedap di tekak...next time try menu lain plak
ye la tekak masing2 kn..ada org suka tu psl bole mkn smp bertingkek2222

**ada bc org komen sbb byk mangkuk sumbing
tp ni outlet baru kn..so tkde la sumbing lg



mmg rmi org...meja tk pernah kosong...silih berganti pelanggan


bekas air tu bole la bw blk umh..tisya wat minum :)

ada byk cawangan lain..sila la google

5 comments:

  1. sy n tak berapa boat noodle ni.. biasa je rasa dia hehe tp ada org suka, lain tekak kan...

    ReplyDelete
  2. Fuh sedapnya tengok kaffe yen akak..=D

    ReplyDelete
  3. tak penah makan lagi kat sini..tgk org ramai dah cuba...tapi tu la kena ajak geng gosip baru best...sebab ajak en asbeen, tak best..tekak nak nasi je si kecik tu

    ReplyDelete
  4. suker boat noodle, sedap dah murah plak tuh. coffee ais sedapp

    ReplyDelete
  5. teringinnye nk mkn boat noodles ni my woii
    ntah bila nak turun sana
    nti leh banjer el mkn eh bermangkuk2 hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...