Followers MamaTisya

Thursday, January 23, 2014

Jump Shots Contest.....alhamdulillah menang cash RM 800 :)


time dpt berita kemenangan ni mmg terkejut gk cz tk sangka leh menang
sbb beribu2 org send gmbr melompat
tp ahamdulillah syukur, even conso tp aku sukaaaaa sgt sbb cash rm800
selain dr tu dpt hamper dr Corntoz bernilai rm50
lg 1 terkejut bila tgk senarai pemenang tu, aku sorg je melayu


di kala kesedihan pg tu bila hubby warded tp rupanya
ada berita gembira di ptg hari , bila tersenarai  dlm list kemenangan ni
bff aku yg inform ckp aku menang...kwn2 fb pn ada yg tagged...mmg time tu aku kt spital lg



contest ni kt fb & instagram...kena send gmbr melompat yg paling kreatif....
aku bab kreatif ni tk pernah menang tp kalo dh tertulis ada rezeki kita insya allah....
actually bff aku julia yg inform soh join cz die tau aku ada gmbr melompat...
so join la dh alang2 mmg ada gmbr kn.... lgpn tk perlu sebarang pembelian




ni la antara gmbr2 yg aku send...
yg atas tu time kt sabah...yg gmbr berdua tu time kt terengganu....
tp tktau la gmbr yg mana 1 yg mng...tp aku rs gmbr yg berdua la kot
 cz nmpk lebih kreatif...kreatif ke...kreatif di mata juri la kot....
apa2pn syukur alhamdulillah...tk sia2 melompat...hehe...
penat tau...kalo tk caya, cuba la korang amik gmbr melompat...hehe

**kemenangan ke-2 utk 2014

13 comments:

  1. wahhhh, congratssss erin!!!!...byk tuh..


    ishhh mmg penat tau amek gambo lompat2 nie..rase mcm turun 5kg lps tuh..ahahaha

    ReplyDelete
  2. wa..thniah!gmbr 2nd lagi nmpk kreatif..suke tgk..sy fail bab lompat...comel sgt..kekeke

    ReplyDelete
  3. wah memang terbaik la... apa pun tahniah...

    ReplyDelete
  4. tahniah kak amy... best tu menang cash.

    kalo dah rezeki kita, tetap rezeki kita...

    ReplyDelete
  5. memang patut akak menang. Cantik2 gambo lompat tu. seirama.

    kalu eka, dah banyak kali testing melompat, tak jadi hahahahaha

    ReplyDelete
  6. Wahh dpt cash banyak tu....rasenye mcm gambar kite kat Terengganu tu je menang...sbb tgk balik gambar tu mcm...ehh lawo plak...mase snap haritu hazab ya rabbi..!!!!! brape kali melompat smpai naik senak perut...hahahaha... :p

    ReplyDelete
  7. Tahniah kak!
    Leh la open table haha

    ReplyDelete
  8. Tahniah...
    Rezeki lompat yang kreatif...

    ReplyDelete
  9. wahh bestnya..tahniah
    alhamdulillah..rezeki ko la amy
    tp ak mmg tk pernah ada gmbr melompat..haha..

    ReplyDelete
  10. untungnya
    murah rezeki uols
    lau ada contest2 lagi roger2 lah iols..teringin gak nk dpt menang contest2 ni..tp tgk luck lah kan
    tahniahhh

    ReplyDelete
  11. tahniah..mcm mana nak tau ada contest yer

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...