Followers MamaTisya

Friday, January 31, 2014

dating @Mee Tarik Warisan Asli, Jalan Dang Wangi KL


sabtu lps hubbyku ckp nk mkn soup2...die kn masih cuti sakit
so aku ckp jom try mkn kt Mee Tarik Warisan Asli
cz lama dh nk p mkn cni tp jauh outletnya kt Sg Besi
now dh ada kt Jln Dang Wangi...dkt la skit
so lps maghrib kitorang kuar umh


tisya tkmo ikut...so mama dating ngan ayah ler
time kami smp, tk rmi lg org tp tk lama tu makin rmi org dtg


ada mcm2 menu..b4 aku dtg aku dh google dlu 
menu apa yg best utk order kn..selain dr mee..nasi pn ada


sementara tgu makanan smp...
tgk pekerjanye tgh buat mee tarik tp tgk dr jauh je la


aku minum sirap longan 3.50
hubbyku order chinababao tea 4.50 ngan limau ais rm 1.80
kemain smp 2 air order...tkpe kasi chance org tk sihat nk minum 1 air sejuk, 1 air panas
hubbyku ckp chinababo tea tu sedap..die suka la...aku try minum tp tk kena ngan tekak


rmi ckp toothpick lamb ni sedap
aku mmg peminat lamb so order la menu ni
mmg sedap...rm 26.00


ni menu hubbyku scallion noodle rm 8.00
mee nye halus pastu byk bawang & capsicum
mmg sesuai la utk org tk sihat kn :)


siap ada sup skali


ni aku punya fried lamen beef rm 8.80
aku google rmi yg ckp sedap menu ni....meenye tebal skit ada sayur yg byk & daging

tgh aku mkn ada org baru smp kt meja sebelah kami siap tnye kt aku apa menu kami order
sbb die tgk kami mkn berselera sgt:-p die pn 1st time gk la tu dtg mkn 


ni hubbyku tapau lamen soup & vege rm 6.00.... ada sup skali gk yg ni


restorannye tepi jln je ..area sini pyh skit parking ..
ada gk parking berbyr tp kitorang parking tepi jln je
aritu aku up gmbr menu kt ig..esoknya ahad 
2 org geng blogger p mkn cni...pantas tul
next time bole dtg lg cuba menu lain plak :)

4 comments:

  1. ada kat sg besi ek mee ni? dekat dah ngn nina ni. boleh try. hee

    ReplyDelete
  2. Pernah mkn yg kat sg. besi tu, mee dia tak kena dgn tekak saya.... tapi kambing yg cucuk dgn pencukil gg tu memang sedap sgt2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...