Followers MamaTisya

Friday, January 10, 2014

sweet moments with BFF :(((((((



smlm lastday bff dila kj kt KL...tghari td dh bertolak ke utara
dan akan mulakn tugas baru di Kedah...huhuhu


saat2 indah kami bersama....2002-2014...lama juga kami berkwn..
dr zaman anak dara..smp dh kawin & ada anak...cuma bff dila je yg masih single
thn ni masuk thn ke-12 persahabatan kami...cpt masa berlalu

kenangan terindah bila dpt photoshoot indoor & outdoor with bff

bff dila dh dpt surat pindah ke kedah...
skarang tgal aku & julia yg masih blum dpt surat
ke mana kah kami kena pindah...masih menunggu....:( :( :(

5 comments:

Ezna said...

Takpe nanti balik Kedah, kita check dila Ye....mudah mudahan mana tau perpindahan itu permulaan bagi sebuah perhubungan....chewahhh :) tapiiii sad juga kalau org yg kita rapat jauhhhhh :(

syawalsimpsons said...

SEDEY JE KAKAK...MOGA AKAK DAPAT KAT SINI JE LA

Sharinginfoz said...

wow, seronok betul ngan bff ya

Ann@zanyra said...

mmg kene pndh ke sis??

dgr perkataan pindah tu je rs xbest dah..huhuh..

Ibu Lala said...

Mudah mudahan tak kena pindah la kan. Dah ada family susah klw nak pindah randah ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...