Followers MamaTisya

Wednesday, May 14, 2014

wordless wednesday #194


1st time mkn sate kambing....biasa mkn sate ayam,daging or perut
bg tekak aku rasanya sgt sedap!!!! tekak org lain aku tk sure:-p

korang pernah mkn sate kambing???



11 comments:

Suzana Ikram said...

Aku tak pernah lg makan satay kambing.. Bila tengok gambar satay ni rasa nak pergi mencari plak.

Aku suker la sangat makan kambing dalam masakan pepepon.. Tapi jangan ada berbau kat daging kambing tu sudah.. Potong stim nak makan.

Masya said...

teringin nak makan satay kambing, tapi tak tahu mana nak beli .. sedappnya kalau dapat makan satay kambing .. malam tadi bau makan satay ayam.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Akak tak pernah pulak makan satay kambing ni mamatisya.. hanya makan kambing panggang jer.. nak juga mencubanya :)

Tabung Vanish disini utk MT :)

Sura Mohd said...

nampak sedap..suka sangat daging kambing..tapi tak pernah merasa lagi sate kambing..nanti nak cuba la...:)

lieyalatif said...

lieya ni hantu kambing...so mmg suke kambing2 ni heheheeh....satey kambing wajib order kalo ade.... nikmat wooooo....

Nad MamaZN said...

nyumnyum!
tp sy prefer kambing bako lg
yummmm

syawalsimpsons said...

tak makan kambing la kakak

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

x pernah makan lagi sate kambing
jarang2 jumpa nie...
tp kalau dah kambing...sedap gamaknyer....

Shark Kay said...

suma satay sodap..
cuma satay arnab jer x sudi nk makan.
hehehe...
terliur dh tgk gambar nie.

Ibu Lala said...

X pernah makn satay kambing. Pernah makan satay ikan je.

My Aisy said...

saya pun penah cuba...mmg lebih sedap daripada dgg lembu...yummy...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...