Followers MamaTisya

Monday, May 26, 2014

lastday with CFO



last friday adalah hari terakhir utk CFO kami
so ada wat mkn2 skit utk beliau
tk sangka ada banner terselit gmbr bff di situ
gmbr original adalah gmbr Majlis Hari Raya Bernas 2013


time kitorang smp, majlis baru je bermula
ucapan dr CFO pastu ada cenderahati di smpkan oleh Dato' Chairmain


carrot walnut cake yg sedap


meriah bila CFO kami join selfie beramai2222...mmg sporting kan...


smua kaki posing...pantang nmpk camera...nasibaik aku bw monopod
smua bole masuk frame...tkde yg kecik hati kn


bff with CFO...ensem CFO kami...orgnya baik...sentiasa senyum
CFO tnye kt tisya...ni siapa...aku jwb...ni "adik saya"...hehehe


signature dr sebahagian staff...will miss our CFO

makanan byk tul ptg tu...ni sebahagian yg sempat aku snap gmbr
dh gaya mcm menu RAYA
tp sygnye aku sempat mkn carrot walnut cake tu je skit
pastu kenyang bergambar je:-p
tp bila tgk gmbr makanan ni...jd lpr blk :-p


nasibaik la dpt bw blk redvelvet cupcake yg sedap ni....yummmmmmmm

3 comments:

  1. sedeynya lepas ni susah la nak nampak akak punya blog banyak gamba reramai gini kan....selamat la semuanya ye kak

    ReplyDelete
  2. adoi terlior kek walnut tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...