Followers MamaTisya

Friday, May 9, 2014

tmbh lg koleksi aidjuma


1 mei aritu ada sales aidijuma
tp aku tk pegi ...nasibaik bff julia pi...so aku kirim je la
Black Label 1 helai rm 36...White Label 1 helai rm 10
aidijuma ni mmg kerap wat sale....minggu ni ada lg...

6 comments:

  1. Kat mana ye kedai dia..yg kt uia kot yg plg dekat dgn ai klu nak gi..semua outlet dia ada ke erk sales

    ReplyDelete
  2. tu la, ada sale lg kan..teringin nak pegi
    tp takut kena marah dgn papazakwan hahaha!
    nnt dia ckp, yg ada ni pun x pakai lagi, dah nak tambah koleksi plak
    kikikiki :P

    ReplyDelete
  3. wah ni mmg peminat tegar adijuma ni ....

    ReplyDelete
  4. Suka gak bawal AJ, macam2 corak terkini..
    Teringin nak borong amsa sale, tapi area sini tak ado..huhuu
    Dlu ada tp dah tutup..huhuuh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...